بهترین انیمیشن های دنیا

۲ بازديد


بهترین انیمیشن جدید دنیا احتمالاً پر جستجوترین نامی است که شامل گروه سنی خاصی نمی شود و بسیاری از طرفداران دنیای انیمیشن به دنبال آن هستند. بهترین انیمیشن های دنیا علاوه بر حس نوستالژی، فرصت جدیدی را به بینندگان می دهد تا از یک داستان خوب و کامل با شخصیت های ناز لذت ببرند.

در این مطلب به معرفی چند انیمه معروف از سرتاسر دنیا چه از نظر داستانی و چه از نظر بصری پرداخته ایم که در لیست 100 انیمه دوبله فارسی برتر دنیا قرار گرفته اند. انیمیشن فضای بی پایانی برای داستان گویی، ترسیم تخیل و جادو است و همچنین فضای مناسبی برای یادگیری روان و کارآمدتر وظایف و یادگیری های اولیه است. برای مقالات بیشتر در مورد بهترین انیمیشن تمام دوران به خواندن ادامه دهید و با ویدو همراه باشید.

انیمیشن داستان اسباب بازی

داستان اسباب بازی اولین بار در سال 1995 تولید شد و تاکنون 4 قسمت از آن منتشر شده است. این انیمیشن علاوه بر قرار گرفتن در لیست بهترین انیمیشن های جهان، در بین 100 انیمیشن برتر تاریخ نیز قرار گرفته است. Toy Story در باکس آفیس عملکرد خوبی داشت و آن را به دومین فیلم پرفروش سال 1995 تبدیل کرد. داستان اسباب بازی به دلیل نوآوری فنی آن در انیمیشن سه بعدی، فیلمنامه، موسیقی توسط مایکل نیومن، جذابیت برای همه سنین، و صداگذاری چشمگیر مورد ستایش قرار گرفته است. به خصوص هنکس و آلن).

داستان انیمیشن در مورد پسری به نام اندی است که اسباب بازی های خود را بسیار دوست دارد. وودی یک گاوچران است که یکی از اسباب بازی های مورد علاقه و قدیمی اندی است. وودی رهبر اسباب بازی های دیگر اتاق است. در روز تولد اندی، او یک هدیه اسباب بازی دیگر دریافت کرد. این اسباب بازی جدید یک فضانورد به نام Buzz Lightyear است. حضور باز برای وودی چندان خوشایند نیست و وودی که موقعیت خود را به عنوان رهبر در خطر می بیند سعی می کند برای باز دردسر درست کند.

انیمیشن شیر شاه

شاهشیر برای موسیقی، داستان و مضامینش نقدهای مثبتی دریافت کرد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال 1994 بود و تا زمان اکران «در جستجوی نمو» (2003) عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن را داشت. شیرشاه همچنین برنده دو جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم موزیکال شد. شیر شاه علاوه بر اینکه در لیست بهترین انیمه های جهان قرار دارد، یکی از 10 انیمه برتر تمام دوران است. موسیقی متن منحصر به فرد این انیمیشن برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن و بهترین آهنگ اصلی شد.

شیری به نام موفاسا پادشاه جنگل است و می خواهد پسرش سیمبا را به عنوان پادشاه جدید معرفی کند. در همان زمان، اسکار پسر عموی موفاسا قصد دارد موفاسا را ​​با کمک کفتارها بکشد و قصد دارد با وارث بزرگ پادشاهی سیمبا نیز همین کار را انجام دهد. سیمبا موفق می شود از دست اسکار فرار کند و سال ها آموزش دیده تا به موقع بازگردد و تاج و تخت پدرش را به دست گیرد.

انیمیشن علاءالدین – علاءالدین

اگر به دنبال انیمیشنی می گردید که از نظر اجرا، صداگذاری و داستان حرفی برای گفتن داشته باشد، «علاءالدین» را ببینید. علاءالدین از داستان عامیانه عربی "علاءالدین" از مجموعه شب های عربی الهام گرفته شده است. این کارتون علاوه بر برنده شدن دو جایزه اسکار، یک موفقیت تجاری بزرگ برای گروه خود بود و به پردرآمدترین فیلم سال 1992 تبدیل شد. علاوه بر این، به لطف آهنگ های آلن منکن و هوارد اشمن که موسیقی انیمیشن های معروف The Little Mermaid و The Devil and His Sweetheart را ساخته اند، این اثر به یکی از 50 انیمیشن برتر دنیا تبدیل شده است.

علاءالدین با کمک یک چراغ جادویی بزرگ تبدیل به شاهزاده ای ثروتمند شد و سعی کرد سلطان آگرابه را تحت تأثیر قرار دهد و قلب دخترش شاهزاده یاسمین را به دست آورد. در این میان وزیر سلطان به نام جعفر در حال نقشه ای برای سرقت چراغ جادوی علاءالدین است.

سریال حیوانات بچه رئیس

Kid Boss یک انیمیشن کمدی ماجراجویی است که توسط DreamWorks Animation Studio ساخته شده است که عناصر کمدی و ماجراجویی را با هم ترکیب می کند تا داستانی سرگرم کننده و خارق العاده را در اختیار مخاطبان قرار دهد. این تیم به همراه Bacharais در ماجراهایی که در دنیای کودکانه اتفاق می افتد با شخصیت های جذاب و خوش اخلاق روبرو می شوند.

در عین حال، آنها پیام های مثبتی در مورد خانواده و دوستی به مردم منتقل می کنند. انیمیشن Bacha Rais به دلیل شخصیت های فانتزی و طنز، طراحی های جذاب و صداپیشگان ماهرش مورد استقبال گسترده قرار گرفت. علاوه بر سریال ها و فیلم های کوتاه بر اساس داستان بچه رئیس، دو فیلم نیز از این فرنچایز منتشر شد.

داستان اصلی این سریال انیمیشنی درباره پسری هفت ساله به نام تیم است که به برادر بزرگترش حسادت می کند. تمام توجه پدر و مادرش به او بود. اما طولی نکشید که تیم یک راز بزرگ را درک کرد. برادرش یا یک بچه پولدار می تواند در غیاب بزرگترها مثل یک بزرگسال صحبت کند.

انیمیشن Finding Nemo - Finding Nemo

در سال 2003، انیمیشن جدید و جذاب Finding Nemo برنده اسکار بهترین انیمیشن سال شد. طبق اعلام انجمن فیلم های سینمایی آمریکا، این کارتون جزو 10 فیلم برتر انیمیشن جهان قرار گرفت.

داستان انیمیشن در مورد دلقک ماهی که همسرش را پس از زایمان از دست داد و مارلین که جان سالم به در برد پسرش نمو است. مارلین نسبت به نمو همدلی زیادی نشان می دهد و همیشه از از دست دادن نمو می ترسد. در یک تصادف، نمو در دریا گم می شود و مارلین به دنبال نمو می گردد و با ماهی دیگری به نام دوری آشنا می شود. آنها در مسیر یافتن نمو با خطرات بزرگی در دریا مواجه می شوند که این داستان هیجان انگیز Finding Nemo را به یکی از بهترین انیمیشن های دنیا تبدیل می کند.

انیمیشن آدم های بد

The Bad Guys 2022 یکی از معروف ترین انیمیشن های ژانر کمدی دزدی است. با توجه به جذابیت انیمیشن، بدون توجه به تاریخ انتشار، در لیست بهترین انیمیشن های دنیا قرار گرفته است. انیمیشن پسران بد داستان گروهی از حیوانات جنایتکار را روایت می کند که پس از دستگیر شدن قول تغییر رفتارشان را می دهند. پسران بد با شخصیت های دوست داشتنی و انیمیشن های بصری خیره کننده اش با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

آقای ولف، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم خزندگان اعضای این گروه جنایتکار هستند و پس از دستگیری به یک روانشناس خوش آتیه به نام پروفسور مارمالاد تحویل داده می شوند تا شهروند نمونه شوند. اما این برای این حیوانات جنایتکار که به گدایی و جنایت عادت کرده اند، چندان آسان نیست.

کارتون لوکا - لوکا

انیمیشن زیبای لوکا با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و به دلیل داستان سرایی خلاقانه و شخصیت پردازی های منحصر به فردش مورد تحسین قرار گرفت. این اثر یکی از بهترین انیمیشن های جدید دوبله فارسی است که می توانید با دوبله گلوری تماشا کنید. جیکوب ترمبلی، جک دیلن گریزر، مایا رودولف و جیم گافیگان از جمله مهم ترین صداپیشه های حاضر در این انیمیشن هستند. این انیمیشن در باکس آفیس نزدیک به 50 میلیون دلار فروخت و یکی از پربیننده ترین فیلم های استریم سال 2021 بود.

لوکا پاگورو، یک هیولای دریایی 13 ساله، در مورد جهان در دریا کنجکاو است. در آبهای سواحل ایتالیا زندگی می کند. در مزرعه ای که با پدر و مادرش بزها را پرورش می دهد. او سرانجام تصمیم گرفت زندگی خود را در زیر آب به خطر بیندازد و دنیای دریایی امن خود را ترک کند.

انیمیشن جذاب

Encanto یک انیمیشن خانوادگی و موزیکال از استودیوی انیمیشن والت دیزنی است که داستانی الهام گرفته از فرهنگ و فرهنگ کلمبیایی را روایت می کند. Charm یکی از بهترین انیمه های دخترانه است که می توانید تماشا کنید.

میرابل مادریگال دختری 15 ساله است که در خانواده ای جادویی به نام مادریگال زندگی می کند. همه اعضای خانواده مادریگال، به جز میرابل، دارای قدرت جادویی هستند. اما ناگهان جادوی انکانتو تهدید می شود و میرابل آخرین امید خانواده می شود. او باید با شجاعت و اراده خود راز این حوادث را کشف کند و جادوی انکانتو را نجات دهد.

انیمیشن Mitchells vs. Machines the Machines

میچل در مقابل ماشین ها (Mitchells vs. Machines) یکی از بهترین انیمیشن هایی است که با استقبال خوبی روبرو شد و پس از مدتی در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم به دلیل داستان، صداپیشگی، سکانس های اکشن و کمدی و جلوه های بصری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در چهل و نهمین دوره جوایز سالانه، «میچلز در مقابل.

کتی میچل یک هنرمند خلاق و فیلمساز ساکن میشیگان است. رابطه او با خانواده دور افتاده اش چندان خوب نیست. کیتی پس از قبولی در دانشگاه مورد علاقه اش در کالیفرنیا، از دیدن افرادی که عاشق ساختن فیلم هایی مانند او هستند، هیجان زده و خوشحال است. اما در راه با روبات هایی آشنا می شود که می خواهند نسل بشر را نابود کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.